نمی دانم ، شاید خدا از بین آن همه دعا فقط همان " دردش به جونم " را شنیده باشد .... تا باشد از این حال ها و درد ها ... اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است......
ما را در سایت اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: دوشنبه 26 فروردين 1398 ساعت: 8:54